sâmbătă, 9 octombrie 2010

Vrei sa...?

Stam pe plaja la ora 4 dimineata. Suntem putini ametiti, am cam baut pana la ora asta si nu am dormit de aproape 24 de ore. Ma uit la ea cum sta zgribulita. Este slabuta, bruneta si ochii aia verzi ii da un farmec aparte. Sa nu mai zic de felul in care se comporta. Stie cand sa se distreze si stie cand trebuie sa fie serioasa. Niciodata nu sare calul. Este o persoana responsabila. Pentru mine este clar: ea este aleasa!
Isi ridica putin capul si imi spune:
- Imi este frig.
I-as da bluza de pe mine, dar as ramane in pielea goala si deja imi este frica si mie. O iau in brate. Se pare ca asta o bucura.
Incet, incet isi face aparitia si soarele pe cerul putin rosiatic.
Bag mana in buzunarul plin de nisip din care scot o cutiuta cu un invelis de catifea. Ezit cateva secunde, ma uit iar la ea care este pe punctul de a adormi si intind cutiuta in fata ei. Se lumineaza brusc la fata si incep sa curga niste lacrimi timide din acei ochi verzi.
Tema: amor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu