joi, 10 martie 2011

inchipuiri

I-am uitat, s-au facut blurry cu timpul, dar sunt adevarati, sunt inca undeva unde nu stiu de ei, dar acum imi place sa cred (sa cred, atat).

Era baiatul blond cu bicicleta, prieten cu Vlad. Era Cosmin cu ochi albastrii. Era Vali care semana cu Nick de la Back Street Boys. Era tipul de la H care canta la chitara si stia chimie. Era tipul de la I care avea motocicleta si parul ondulat ca Eminescu. Era francezul din metrou care semana cu Olivier Martinez in Infidela si nu-mi puteam dezlipi ochii de pe el. Era el din Cluj, my mind reader. Si Senzualul pe care nici acum nu stiu cum il cheama, desi mi-a spus de prea multe ori ca sa mai tin minte.

pentru ca nu ne-am spus secrete, pentru ca nu ne-am vorbit cu subinteles, pentru ca nu ne-am atins si sarutat.

Tema:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu