miercuri, 23 martie 2011

Sincer iti zic...

M-am saturat de tine si de toate mofturile tale!!! Te-am suportat, am fost baiat bun, am tacut ca melcul doar ca sa te poti tu afirma, am facut glume deocheate la un pahar de sampanie cu toti cheliosii pe care trebuia sa ii intretin ca sa iti mearga tie "in sus" cariera.

Dar gata! Adio masaj la picioare cand vii acasa obosita de la o zi de stat pe tocuri mari si frumoase. Sa iti faca cainele masaj, ca eu nu. Nici nu imi placea, dar imi placea de tine cand primeai masaj.

Si daca tot am inceput, stai asa ca mai am de zis. M-am saturat sa te astept pregatit la 4 ace pana iti dai tu pe fata cu 100 de creme si alte prafuri. M-am saturat sa fiu luat peste picior de baieti ca mereu intaziem, oriunde si la orice ora. Ma usurez pe toate parfumurile si cadourile stralucitoare de la tine, ti-am zis de atatea ori ca nu ma reprezinta si nu imi plac. Si sa le ia dracu pe toate prietenele tale!!! Numai cacaturi le ies pe gura si asteapta doar o greseala sa te "macelareasca" verbal, chiar si pe tine, da!!!


Nu uita ca eu am fost mereu talerul care te-a tinut in echilibru, eu, si tu stii asta!!! Ai incercat si ai reusit sa ma "ajuti", sa zicem asa, sa imi dezvolti o noua fata, sunt ca citatul cu moneda acum, asa am ajuns si imi vine sa dau cu tine de pereti pentru asta. Te-am iubit....

...te iubesc, dar nu mai inghit nimic! Aici trag linie, imi fac bagajul si plec. Ma doare undeva ce faci cu viata ta de aici inainte...si, daca te intereseaza, eu voi fi in vechea mea garsoniera din cartier, stii unde e!


Tema: hasta la vista, baby!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu