sâmbătă, 9 octombrie 2010

Avionul pe aer

Anil zice nu, ca nu exista iubire, apoi il zaresti noaptea tarziu scapand din casa pe geamul lui inspre o luna care ii va arata drumul inapoi abia dimineata. Apoi la pranz cand reuseste sa se trezeasca, il intrebam cine e ea si cum o cheama, din ce familie se trage si cat de frumoasa e, si nu zice nimic, se inroseste si pune capul in pamant.
Chandra zice ca nu e o femeie, c-a citit ea intr-o revista cum ca europenii deja accepta legaturile intre barbati, dar eu nu cred asta. Ba mai mult am credinta ca Anil ne-o va arata intr-o zi pe zeita lui care va fi mai frumoasa si mai superba decat insasi Lakshmi.
“Sa ne ajute, Siva!” zicem in fiecare seara cand ii auzim scartaitul geamului si ii zarim silueta prapadita in mijlocul noptii.
Intr-o seara Chandra imi zice ca nu mai poate suporta suspansul si ca la noapte va fugi in urma fratelui ei, pentru ca sa-I afle secretul. N-as fi vrut s-o las pe Chandra sa se duca, dar atat de mult vroiam sa stiu ca Anil a facut o alegere potrivita.
Cand a venit Chandra, era trecut de 2 dimineata. Mi-a zambit spunandu-mi ca Anil e bine. Am tot intrebat-o daca o cunoastem pe fata sau macar ii stim familia, dar nu mi-a spus nimic.
La fel au mai trecut zilele pentru ca intr-o dimineata Anil sa ma invite la o plimbare. Mi s-a parut atat de ciudat, numai pentru ca Anil parea vesel si dispus sa-mi spuna un secret mare. Imi luasem insa gandul de la viitoarea mea nora si la felul cum arata. M-am dus posomorata in spatele lui.
Am mers pana aproape de iesirea din Haldia si ne-am oprit. Ma tot asteptam sa-mi spuna ca-si doreste sa plece de acasa. Intr-un fel chiar imi pregatisem o posibila reactie pentru asta. Dar nu.
M-a luat de brat si mi-a aratat cu degetul inspre zarea larga. Acolo am vazut o masinarie imensa cu multi oameni pe langa ea. Copilul meu facuse un lucru extraordinar: Anil inventase avionul pe aer.
tema: indian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu