sâmbătă, 9 octombrie 2010

Satul de vacanta

Sunt in Constanta. Este vara, foarte cald. Seara este ceva mai racoare, asa ca dau o fuga in Satul de Vacanta alaturi de cativa prieteni. Ne oprim si bem o bere la o terasa de la intrarea in statiune. Dupa cateva glume, o partida buna de ras si o bere foarte racoritoare, ne continuam drumul.
Nu mai este asa multa lume ca anul trecut, in schimb s-a pastrat “atitudinea” de badarani si fete tuciurii. Nu, nu de la soare! Toti tipa, muzica se aude exagerat de tare din orice colt. Altfel de muzica. Este locul in care se imbina manelele cu muzica house, r&b, lautareasca etc. Este un adevarat cocktail, neplacut, al muzicii. Grr…ce enervant este. In stanga este aceeasi balerina obosita. Cate milioane de persoane o fi invartit la viata ei. In dreapta sunt ciocanele…ceva mai noi, dar pentru mine deja vechi. Peste tot in jurul meu sunt tampoanele. Acele mici masinute electrice cu care te poti tampona in voie. Imi aduc aminte de ele, imi placeau.
Ma uit iar in stanga si observ ceva ce ma opreste in loc pentru cateva minute. Este colorat, se aude dinspre el o muzica nu prea tare, dar vioaie. O groaza de animale si masinute se invart. Uite calul…ah, ce-mi mai placea calul asta. Dupa inca o tura observ si jeepul. Mereu ziceam ca asta o sa fie masina mea cand ma fac mare. Ce viata frumoasa aveam. Nu-mi pasa de nimic. Aceeasi oameni frecventeaza an de an acel sat de vacanta. Oameni care acum ma deranjeaza, dar atunci nici nu-mi dadeam seama ca exista. Tot ce vedeam erau acele animale si masinute care se invarteau.
O fi ciudat sa ma dau acum o tura in el ?
Tema: carusel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu