vineri, 22 octombrie 2010

Cel mai bun om

Cel mai bun om din lume este fabricatia imaginatiei mele. Chiar si numai din acest motiv el exista. Il cunosc si vorbesc cu el constant, ori noaptea cand visez, ori ziua cand...visez cu ochii deschisi. Nu stiu cand l-am cunoscut, cred ca este cu mine dintodeauna. Mai interesant este ca ne stim din alte dimensiuni, nu din acesta in care ne purtam trupurile materiale. Ma gandesc uneori ca-l inatalnesc si pe-aici, dar dureaza o anumita perioada senzatia asta pana cand se pierde in deseori inevitabilul concret. Apoi il regasesc si iar il pierd. Dar nu conteaza pentru ca eu stiu ca mereu revine intr-o forma sau alta cand am nevoie de el.

Apoi stiu ca este o misiune stranie de a da mai departe franturile de bunatate pe care le primim. De alfel poate fi cea mai grea misiune daca nu suntem capabili de iubire. Nimic nu se contorizeaza, insa inevitabil aceasta energie calatoreste coninuu, odata cu transformarea prin care trecem toti negresit.

Mai cred ca, la un moment dat, eu voi deveni acest om. Cred ca si tu vei fi acest om. Pentru ca suntem mereu in cautarea lui si pentru ca vine momentul in care ne vom regasi toti in cel mai bun om.

Tema: Pay it forward(da mai departe)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu