marți, 12 octombrie 2010

fuzzy

Nu stiu daca e un vis vechi sau doar imi aduc aminte fragmente, dar imi doream sa fiu singura in casa, pe scara, in cartier si sa ascult Frank Zappa. Nu-mi e foarte clar , dar parca era intuneric afara, cred ca era deja toamna, mi-am aprins calculatorul si am dat volumul foarte tare. Watermelon incepuse ca de obicei cu incantatia aia pe care nu pot s-o urmaresc nici acum. Si ai venit tu. Aveai in mana dvd-ul cu Psycho si o punga de floricele cu branza. Mi-ai spus ca stiai ca sunt singura acasa, nici nu te-am intrebat de unde stiai ( chiar, de unde stiai?) si mai mi-ai spus ceva, dar nu mai stiu ce. M-am bagat sub patura si te-am rugat sa stingi lumina, tu mi-ai aruncat o privire ciudata, dar eu am continuat: si da-l mai tare ! Da-l mai tare ti-am zis. In filmele de groaza, cand muzica se opreste, cineva moare.
Ne-am uitat la film fara sa ne spunem nimic, ai plecat si ai zis " Mai bine nu veneam" .
Tema: muzica intrerupta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu