vineri, 15 octombrie 2010

Fuck birthdays!

Am implinit 15 ani. Si ce? Are vreo importanta? Pace si onoare...Urasc terenul de hockey. De cand am fost suficient de mare sa articulez cateva cuvinte si topai fara oprire 5 minute m-au tarat aici pentru a-l incuraja pe fratiu-miu. Se zice ca cei mai mici sunt mai alintati, dar nu stiu cum mama bambusului s-a nimerit ca eu sa ma simt mereu doar ca o papusica imbracata cu haine prea largi si dusa la plimbare cand ea vroia sa se joace "cocoț" in cartier.

De ziua mea am venit aici, in tribune, sa ma uit la antrenamente, pentru ca e singurul loc unde, in mod ciudat, m-am obisnuit sa ma detasez si sa-mi lipezesc gandurile. Se intampla atat de multe lucruri cu viata mea si nu stiu cum sa le mai fac fata. Pe ai mei ii iubesc enorm, desi nici pana acum nu s-au casatorit, sau macar sa stea mai mult de o luna impreuna sa simt si eu ce-i aia "familie". Taica-miu este un copil mare, care mereu o da in bara si nu reuseste sa se adune intr-un om macar 30% normal. Acum, nu stiu prin ce neintelegere a ajuns in inchisoare, fiind acuzat ca si-a vadut tablourile la suprapret. Cu toate astea, el e este cel mai uimitor si special om pe care-l cunosc. Mama nici nu vrea sa mai strnga bani pentru a-l elbera pe cautiune, prefera sa-l lase acolo o perioada sa-si mai vina in fire.

Da, azi e ziua in care se marcheaza trecerea inca unui an din viata mea. Mai interesant mi s-ar parea sa-mi sarbatoresc ziele de ne-nastere. Nu inteleg frenezia aniversarilor. Sunt doar o pustoaica, dar cred ca mai autentici am fi daca ne-am spurinde unii pe altii cu felicitari in zile normale, sau in perioade mai dificile, decat in momentele astea cand mai totul devine previzibil. (mi-am inchis telefonul!)

Am doua dorinte:
1) Oamenii mari din viata mea sa fie naibii mai curajosi si responsabili, pentru ca am nevoie de ei.
2) Sa fiu surpinsa odata cand nu e ziua mea si sa pertrecem pana nu mai stim de noi. Fuck the predictible birthdays!

Gata, acum suflu in lumanarile mele imaginare, de pe tortul cel imaginarrr...si...si...si...s-au stins. Yey, se zice ca se vor implini dorintele, nu?

(Note de jurnal, 15.12.2001)

Tema- Continuare la: Am implinit 15 ani. Si ce? Are vreo importanta? Pace si onoare...Urasc terenul de hockey...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu