marți, 19 octombrie 2010

Sufletele isi imagineaza

Si vroiam sa tipe sa ma intorc. Sa urle din tot sufletul ca nu vrea sa plec. Sa ma roage sa mai raman putin si sa savuram saruturi cu parfum de vin. Sa ma minta ca sunt deosebita si frumoasa si ca stie ca nu o sa mai intalneasca alta ca mine. Sa-mi cante desene si sa-mi mai gateasca o dimineata frumoasa macar inca o data. Macar o data fara implicatii, doar din fericire. Ca ne-am cunoscut sufletul si pielea sub asternuturi. Si cand dansam sa ne prefacem ca ne iubim si sa adormim cu gandul la strazi, lumini si avioane. Sa-mi spuna ca rochita mea e foarte frumoasa, ca-i pare rau ca nu mi-a luat nici o pereche de cercei, ca o sa tina minte mereu parfumul meu si ca i-ar fi placut sa luam un picnic la margine de drum doar noi doi cu muzica si ganduri nerostite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu