sâmbătă, 9 octombrie 2010

In mana ta

Imi place mana ta, e mana de barbat. Imi place ca-i usor aspra si mare si-mi place cand o treci prin parul meu atunci cand ma prostesc si fac pe copilul si tu ma mangai si chiar asa imi zici ” Ce copil esti, nu te mai prosti”.
Imi place sa o simt pe gat atunci cand ma saruti, in jurul mijlocului, pe pielea mea mereu rece.
Imi place cand ma joc cu tine si incerc sa-ti ghicesc in palma si te tachinez si-ti spun ” o sa te insori cu una proasta si urata” si tu imi dai mereu aceeasi replica ” iar te subestimezi” si eu iti dau una dupa ceafa ” nu fi magar!”.
Si-mi mai place cand imi zgribulesc mana mea mica in a ta si toate liniile destinului, vietii, mortii, toate se intalnesc atunci si-mi iau caldura, grijile si visele tale. Imi place mana ta de barbat.
- Off Copilu’, esti, esti… incruntata si serioasa si siropoasa. Hai, tine-ma de mana si nu mai vorbi prostii.
tema: tine-ma de mana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu