sâmbătă, 9 octombrie 2010

Inima de suporter

Astazi e meciul cel mare!! Meciul ce vine doar de doua ori pe an!
E noiembrie si totusi afara e cald ca o primavara prematura dar pe stadion o sa fie frig, o stiu din sutele de experiente la meciuri pe toate cele 4 anotimpuri.
Orele de clasa trec greu. Profesoara de fizica isi da doctoratul in rautate si ambitie si vrea sa ne scoata mari fizicieni. Nu reuseste decat sa imparta 3 si 4 la jumatate de clasa. Ce imi pasa? Gandul meu e la meciul de diseara!! Am emotii…favoritii sunt intr-o forma slaba, adversarii de moarte joaca al naibii de bine…
Scap si de scoala, ajung la gasca nebuna, pregatim bannerele. Miroase rau a vopsea, pentru a cata oara?? M-am obisnuit. Dupa ce terminam dam o fuga la stadion sa organizam decorul pentru marele meci. Apoi 2-3 beri in fata stadionului la beraria suporterului. Ieftin si mult.
Cu 2 ore inainte de meci intru pe stadion. Sunt nervos ca un idiot de jandarm a taiat doua franghii…ahhhhh.
Ies echipele pe teren…innebunesc!!! Strig din inima plamanilor mei. Si sunt multi ca mine. Dam drumul la o panza imensa pictata cu creativitate, nascuta din dragoste.
Primim aplauze, pielea imi e zburlita la maxim…se apropie momentul.
Imi scot fularul, il aranjez, imi intind mainile intr-un V perfect si tac. Ca mine sunt majoritatea celor ca mine. E angajament pe viata.
Tema: fular.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu