sâmbătă, 9 octombrie 2010

La umbra ta

Eu am fost mereu cea mai mica si evident tu ai fost cel mare si puternic. De cate ori am incercat sa bravez m-ai lasat sa-mi fac jocul, iti multumesc pentru asta. Mereu mi-a placut sa joc roluri si daca nu erau cele principale vroiam sa fiu personajul cheie care schimba cursul actiunii si bineinteles ca nu-mi reusea mereu, iar asta, de cele mai multe ori, din cauza ta. Te-as bate petru asta! Pana la urma…ajunsesem sa cred ca pot sa ma catara pe tine, ca o iedera sireata si spiralata. Evident ca nici asta nu s-a intamplat si am ajuns sa-mi dau seama ca e mult mai bine asa. Iti sunt recunoscatoare pentru asta. Cand m-a ametetit realitatea, m-am prins de trunchiul tau si am stiut din nou unde sa-mi regasesc reperele. Cand ai simtit ca nu mai poti sa fi, m-ai gasit si ti-am dat tot ce eram atunci. Cand am zis bazaconii, asa cum spun si acum, ai ras si pentru asta, ma mai enervez si acum.
In prezent, ma felicit pe mine insami ca nu stau in umbra ta, iar pe tine te felicit de asemenea si iti multumesc ca ma lasi sa cresc la umbra ta.
tema: umbra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu