sâmbătă, 9 octombrie 2010

jeux d'enfants

- eu vreau sa fiu Sailor Venus
- pai si eu vreau
- da’ eu am parul lung
- da’ nu esti blonda !
- pai ce, tu esti !
- fii Marte si ea are parul lung
- da’ nu-mi place de ea, e rea si are pantofi cu toc la costum, eu vreau cizme cum are Venus si nici nu-mi place cum se transforma.
- bine… tu esti Venus, eu sunt Marte.
- vezi ca Mari vrea tot Marte, a mai ramas doar Mercur…gata! esti Mercur! hai sa le chemam pe fete afara.
- Flori e la tara la Braila, a plecat ieri si a zis ca sta trei saptamani, cum facem ?
- nu vrei sa fii si Mercur si Jupiter cat nu e ea?
- ba da !
- foarte bine, hai sa ne transformam si le chemam dupa… Sailor Venus, transforma-ma! tunununu nunu ta na! gata, m-am transformat!
- Sailor Mercur, transforma-ma! lululu papapa pam pam …pai acum… cum ma transform si in Jupiter ?
- stai ca ma duc sa mai iau o cheie din casa … mama! mamaaa! mamica! mamiii
- …ce’i ? ce vrei?
- mami, da-mi si mie cheia de la sifonier ca n-avem cu ce sa ne transformam.
tema: Marte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu