sâmbătă, 9 octombrie 2010

Noi 2

Te-am visat aseara,iubito…cand ne plimbam cu carele pe luna ,sorbind cu sete cupa senzualitatii depline si aruncandu-ne ca sagetile din tolba plina…in erosul fiintei compuse de noi doi…Iti misti parul in vantul falezei prieteniei ,descoperindu-mi amintirea fiintei goale ,care iti face cu ochiul dupa colt,imbracata intr-un palton lung si o palarie …Iti spun un ”Te Iubesc” de mult uitat in mirosul de haine noi,in care ne-am imbracat,de ceva vreme incoace…Ma dezbraci din priviri ,cu buze care-mi saruta intens pielea,prin care vrei sa-mi asculti inima care bate nebuneste…E SOARE afara ,iubito,…hai sa ne imbracam din vorbe…si sa ne plimbam unul spre celalalt…cu ochelari negri, meniti sa defriseze padurea gandurilor noastre ratacitoare…Eu venind spre tine…Tu alunecand spre mine…Noi spre apus…
Tema:All about you

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu