joi, 18 noiembrie 2010

iubire si democratie

- Buna pui, ce mai faci? nu, te-am sunat sa vad ce mai faci ca n-am apucat sa te sun aseara. Da, stiu ca am zis ca te sun, dar am cazut lata. Era inchis, l-am inchis ca sa dorm ca lumea. Ce faci? Si ce raspunzi asa in dorul lenii ! e hai, nu-mi spune ca tot mai esti suparat. Te-ai suparat degeaba. Hai mai pui, stii doar ca asa sunt eu, iarta-ma si tu acum, oricum eu te iubesc. Deci ce faci azi? Aaaa chiar, am uitat ca azi sunt alegerile, da' nu votez.Eeee nu ma lua si tu cu tampeniile astea. Daca n-am cu cine, nu votez, punct. Auzi,nu vrei sa vii pe la mine intr-o ora, pleaca Geta la Mangalia si o sa fim singuri.Esti culmea! da-l naibii de vot, doar nu-i Antonescu mai bun ca mine. Il votezi pe Geoana!!! Da, stiu ca esti ruda cu Mazare, dar totusi Geoana! iubitu, omul ala chiar e pampalau. Deci nu-mi vine sa cred, eu spun sa vii la mine ca avem casa doar pentru noi si tu ma iei cu prostiile astea. Stii ce, nu ma intereseaza cu cine naiba votezi, daca intr-o ora nu esti aici, atunci sa-ti bagi stampila-n ... Hai pa!

Tema: iubire si democratie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu