miercuri, 8 decembrie 2010

Vezi ia si o pasta de dinti si o paine ca sa avem maine ce sa-i dam la caine de mancare...


Pauza de masa, in curte:
-MMMariuca…buna.
-Buna Mihaita.
-Stii cum ma cheama?
-Sigur (mutandu-si privirea in alta parte) toata lumea stie cum te cheama pe tine Mihaita.
-Nu nu, nu toata lumea. Adica, tu stii cum ma cheama pe mine?
-(rosind) Mihaita, da. Mihaita, te cheama.
-Ei asta-I buna, cineva ne-a facut cunostinta fara sa ne dam seama. (zambeste)
-(zambeste timid) Da.
-Haide sa facem cativa pasi impreuna, vrei?
-Sigur.
-Mariuca, stiu ca poate ti se va parea ciudat, dar vreau sa te intreb ceva.
-Ce vrei tu.
-Spune-mi daca-ti aduci aminte de mine.
-Mmm, dar Mihaita toata lumea te stie de aici, esti cel mai popular baiat.
-Nu, ma refer daca inafara de asta iti aduci aminte dac-am mai vorbit vreodata.
-Mmm, nu cred, adica nu-mi aduc aminte, dar cred ca dac-am fi vorbit cu siguranta mi-as fi amintit, de aceea cred ca n-am mai purtat o conversatie pana acum. Adica nu cred…
-Mariuca, mi-e dor de tine. Vreau sa te intorci acasa.
-NNu inteleg. Acasa?
-Iubito, era 15 ianuarie, era de ziua ta, veneam de la mama. Mai tii minte?
-Mihaita, dar ziua mea de nastere este abia in aprilie. (zambeste)
-Iubito, era polei si ceata. Ne intorceam de la mama ta, bausem vin, eram asa aerieni…ne impingeam pe strazi…EEra asa…de basm.
-Mihaita…eu nu stiu ce spui. Cred in continuare ca ma confunzi. Eu…mama mea…nu este aici.
-Mi-ai dat drumul la mana si mi-ai spus sa iau o pasta de dinti si o paine pentru Banel, pentru labradorul nostru, apoi te-ai smucit si …
-Banel….Cine este Banel?? Cred c-am avut cand eram mica un catel pe care-l cheama asa. Intr-o zi a murit intr-un accident….Am suferit atat de tare…
-Mariuca, iubito, cand mi-ai dat drumul de la mana, am crezut ca este ultima data cand te voi mai vedea. In accidentul acela teribil nu a murit Banel. Banel e teafer acasa, te asteapta.
-Accident? Banel traieste?
-Iubito, nu Banel a avut accidentul…te rog revino-ti.
-Banel e teafer????? (tipand)
-Iubito, e teafer, nu Banel a avut accident.
-Bbbaaaneeeeel!!!!!! 

tema: "Vezi ia si o pasta de dinti si o paine ca sa avem maine ce sa-i dam la caine de mancare..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu