miercuri, 23 februarie 2011

biletul

Am plecat, de tot. Nu cauta explicatii, n-are rost, o sa te chinui prosteste.
Am plecat la mama, am luat-o si pe Ioana, te rog nu ma cauta, nu ne cauta, nu vreau scandal. Pe noptiera din dormitorul nostru o sa gasesti actele de divort (da, m-am gandit de mult la lucrul asta), te rog sa le semnezi, nu am nici o pretentie de la tine; nu vreau bani, apartament, nici macar pensie alimentara, o sa ma descurc, nu-ti face griji.
O sa te sun peste o vreme sa vorbim cum facem cu copilul, nu vreau sa te despart de el. Ioana este cea mai importanta si asa o sa ramana, o sa inteleaga poate cand o sa creasca, o sa inteleaga ca lucrurile se schimba oricat de mult am vrea noi sa nu se-ntample asa.
Te rog nu ma cauta si nu face vreo prostie, nu doresc suferinta nimanui.
Nu te mai iubesc, asta e tot ce trebuie sa stii.
Tema: nu ma ascund sub hoituri de cuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu