sâmbătă, 19 februarie 2011

Lake Island

Noaptea trecuta am fumat o tigare cu marijuana. Am ramas peste noapte la Beth in timp ce parintii mei si ai ei plecasera impreuna la o petrecere langa Lake Island. Dupa ce am stat 2 ore s-o conving pe Beth sa mergem cu bicicletele dupa deal ca sa facem cunostinte noi, in sfarsit mi-a dat un termen de o ora ca apoi sa ne intoarcem acasa. Cand am ajuns acolo Benjamin si Tim erau in jurul camionului cu un grup de 4-5 fete. Le-am facut cu mana si zambind au venit spre noi. Nu stiu daca si-au dat seama ca fumasem inainte dar ne-au invitat langa lac si Tim a scos din buzunarul de la piept o tigare mult mai lunga decat fusese a noastra. Beth n-a mai avut chef sa fumeze si cand am inceput noi sa radem s-a simtit cred ca stanjenita si s-a mutat mai incolo de noi, pe iarba. Benjamin s-a dus la scurt timp dupa ea, iar eu am ramas cu Tim. La scurt timp dupa ce am inceput sa ma sarut cu Tim l-am simtit pe Benjamin asezandu-se in spatele meu. Nu stiu cat timp am stat acolo cu nasturii de la camasa descheiati cand am auzit tipatul lui Beth de dupa tufisuri.

tema: cele doua fetite disparusera fara urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu