miercuri, 9 februarie 2011

ultima noapte a ultimului soldat

visez ca plang si ca ochii si buzele mi se umfla si urlu cu gemete si dau cu pumnii in pamant si se ridica tarana si urlu, urlu pana mi se-nabusa plamanii, pana-mi tiuie urechile si-mi crapa tamplele. Doamne, m-auzi ?! la tine urlu cu tot ce-am mai ramas! O sa te urlu pana o sa m-auzi si o sa-mi iei si ce mai sunt. Ia-ma ! ia-ma pentru ca nu pot sa ma intorc erou; cocleste pe mine sange de oameni, ma privesc ochi zgiiati din carne moarte si imi ranjesc dinti din buze arse, prafuite, putrezite. Ia-ma Doamne ca nu mai sunt eu, ca nu mai cred in nimic, ca daca nu ma iei tu , ma iau eu !
visez un nor de tarana ca atunci cand eram mic si alergam descult dupa carute si ma agatam in spatele lor si strigam " Haide bre, mana-l mai tare!".
tema: ultima noapte a ultimului soldat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu