luni, 14 februarie 2011

Banca viitorului

Azi merg la banca! Iar! Hotii astia trag de mine cu prima ocazie primita.

Ma suna, ma streseaza de am inceput sa nu le mai raspund la telefon...dar nu reusesc decat sa aman discutiile cu ei. Un rau necesar ar zice unii, unii doar rau, altii vad in bancile astea un lucru bun. Fiecare are o opinie, e si normal!!!

La inceput m-a atras ideea, chiar am mers de placere...in ideea ca e cool, ca primesc niste bani cu care pot face ce vreau eu. Dar acum, cand trebuie sa vin de la sute de kilometrii acasa doar ca sa merg la ei sa mai avem o "discutie personala" despre contract, nu mai imi surade ideea ca la inceput!!

Dar pana la urma asta nu e o banca oarecare, nu platesc rate, nu mi-am pus casa gaj, nimic din toate acestea!!! Am semnat, e adevarat!!! Am semnat cu banca viitorului. Si pana la urma e vorba doar de cateva minute...pentru mine, o viata de multumiri si zambete pentru cei care apeleaza la "creditul" meu!!!

Tema: creditul la banca!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu