joi, 3 martie 2011

Revelations!!!

Astazi nu imi pasa ca nu mi-am facut pantofii de dimineata. Au o urma de talpa prafuita pe ei si inca poti recunoaste modelul. Pantalonii sunt tot aia de ieri si nu miros a parfum sunt, in schimb, proaspat spalat, lectie de la tata invatata, ca doar nu sunt cocota!!! Aceeasi geaca, singura mai de iarna, si acelasi fes de anul trecut imi acopera urechile. Asta sunt! Pe exterior!!

Daca vrei sa imi citesti etichetele probabil o sa fii surprinsa, o sa zici ca ori nu stii tu sa citesti ori nu stii nicio firma turceasca. Sunt imbracat in conditia omului sarac. Pacat ca ochii tai doar asta vad. O singura privire si gata, m-ai citit!!! Amarat scrie pe mine!!! Ti-as zice si ce scrie pe tine, dar acum vorbim de mine!!!

Gata!!! Imi este clar, tu esti tinta mea. Tu esti fericita castigatoare a unei picaturi din licoarea mea magica, tu vei fi cea care, incepand de maine, ma va privi cu alti ochi. Astazi va fi ultima ta zi cand in loc de suflete vezi etichete si branduri!!

"O bere si un cocktail "Revelations", te rog!" urmat de un semn discret cu ochiul aruncat barmanului...

Si de maine....


tema: la naiba cu prejudecatile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu