sâmbătă, 9 octombrie 2010

Cu gandul la Anca

- Da! Femeile sunt greu de inteles. Mereu au fost.
Eram in drum spre Ioana si totusi ma gandeam la Anca. O s-o sun maine. Sper ca totul sa se rezolve.
Din cauza unei gropi, vars paharul de whiskey pe pantaloni.
Ce porcarie, imi zic, nimic nu merge bine in seara asta. Dar de ce sunt eu imbracat in pantalonii astia de stofa ? Nici macar Ancai nu-i placeau. Blugi sunt mult mai lejeri. Sunt practici, rezistenti. Ii poti purta mai in orice combinatie. Asta imi spunea mereu!
Ma intreb ce parere are Ioana despre blugi. Oare crede acelasi lucru ? Sau nu-i pasa decat de banii mei si nu baga in seama micile detalii. Eh, asta-mi place mie la Anca. Era mereu atenta si grijulie. De bani nu are nevoie. Mama lor de pantaloni.
- Hai spre casa sa ma schimb! ii spun soferului.
Intoarce masina brusc, semaforul arata culoarea galbena. Apasa pedala de acceleratie la maxim pentru a nu sta 90 de secunde blocati in masina.
Se aude un claxon, ne uitam amandoi in partea dreapta de unde vedea o masina cu viteza mare.
Se aude o bubuitura puternica, totul se misca. Cred ca ne rostogolim….deodata totul dispare!
Tema: blugi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu