sâmbătă, 9 octombrie 2010

La mal

-Zoia! Zoia m-auzi? Zoia!
-Atata timp cat nu vine valu cum crezi ca pot veni, bleago? Si asta face in ambat acum, ca m-am certat cu el pe marti.
-Zoia, hai mai repede!
-Ce-i?
-Uite, nea Rica, a trimis-o pe zuza aia de sor-sa sa-mi zica daca poate ramane peste noapte la tine, ca nu stiu ce comenteaza uratele de mai incolo.
-La mine? Da’ de ce nu ramane domnule la uracioase? N-am mai facut curat de cand mi-a stat paianjenu Costica. Mare bolovan si ala. Manca insecte d-astea mici, de nici nu le stiam denumirea, nici pe ta-su, nici pe ma-sa, si apoi le arunca resturile prin toata odaia. I-am zis, o data, de doua ori, gata. De-acum incolo sa-si ia imputita aia de nevasta, pe tanti Gherghina, paianjenita cu renume cica. Sa se duca.
-Hai ma Zoia, si ce-I zic lu’ nea Rica? Stii ca mereu, pe 1 septembrie, la reuniunea de partajare, ne ajuta. Nu ne trimite la mama naibii. Haide Zoia. Hai sa-l luam. Nea Rica e baiat bun, cumsecade. Are el copilasele alea paianjenite mai rautacioase asa, da’ toate am fost mici ma Zoia. Mai stam si noi seara tarziu la o spuma sarata cu nea Rica. Haide Zoia.
-Da’ , ma rog, algele continentului care sunt ele de mai incolo de ce nu-l primesc pe nea Rica? Ce m-o apuca pe mine dracii intr-o zi, sa se fereasca din calea mea.
-Zoia, lasa-le ca te aud.
- Si d-aia nu mai pot eu dormi-ntre valuri.
-Nu Zoia, da’ cine stie ce moluste iti imping la 5 dimineata. Da-le-n-colo de urate, nespalate, ca vina valu’ si ele se feresc.
-Spalate-nespalate, noi tot algele fraiere ramanem, la noi sa vina toti paiajenii, la ele nimic.
-Lasa Zoia, lasa. Poate tine cineva cont in toamna la partajare. Lasa…
tema: plaja

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu