sâmbătă, 9 octombrie 2010

Cutia

Consider ca atunci cand oamenii isi recunosc greseala, nu e de datoria mea sa-i iert.O greseala recunoscuta e doar o proba de lasitate pentru cel care sta mai prost cu circulatia sangelui; inima ii pompeaza mai rapid din cauza adrenalinei produse de propria frica. Daca asta nu e lasitate, nu e nimic altceva.
M-am comportat aproape normal. Cand mi-a facut marea confesiune eram amandoi pe canapea la televizor. Ii vedeam ochii aproape inchisi si pielea rosie ca focul, desi lumina era stinsa. Am simti un bufeu de caldura atunci cand mi-a spus ca si-a tras-o cu proasta aia in vechea noastra garsoniera. Idiotul. Se gandea oare ca n-o sa aflu niciodata?
Habar n-am cum am reusit sa ma stapanesc si sa nu-i mut gatul la ceafa. M-am calmat totusi rapid. I-am zis ca discutam maine despre asta pentru ca ma simteam extrem de obosita. Surprinzator de relaxata m-am simtit si cand s-a urcat langa mine in pat. Am adormit cu fel de fel de imagini in cap cu ei doi in primul nostru pat. Scarbos, n-am ce zice.
De dimineata cand m-am trezit el plecase. Ce bine. Am sunat la lucru si am anuntat ca nu pot ajunge din cauza unei febre. M-au crezut.
Mi-am impachetat tot ce aveam in camaruta aia pe care oricum am detestat-o toata viata si mi-am chemat un taxi.
-Si restul il stii. Imi pare rau c-am plans aseara. Nu merita. N-a meritat niciodata.
-Tu incearca sa te calmezi, scumpete. Eu sunt aici, oricand ai nevoie de mine.
-Iti multumesc Mara, nu stiu ce ma faceam daca nu erai tu; daca nu te aveam pe tine toata viata asta a mea. Esti o prietena adevarata.
Mara s-a dus sa se culce in dormitorul ei. Ma simteam trista. Aveam ca un nod in piept si nu-mi trecea nici cu sare de lamaie. M-am uitat spre camara unde-mi aruncasem sacii cu toate lucrurile mele. Nu stiu ce m-a impins sa deschid usa si sa incep sa scormonesc.
Undeva in spatele sacilor zaresc o cutie de pantofi asemanatoare cu cea pe care mi-o cumparase el candva. Nu de mult oricum, sa fi fost vreo 2 luni. Evident ca nici dupa 5 ani nu ii stia masura la pantofi a iubitei lui. Ex-iubitei, imi zic cu voce tare.
Deschid cutia.
tema: pantofi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu