duminică, 31 octombrie 2010

Frivolitati

- Ah, iubitule ce mult ma bucur ca in sfarsit te-ai intors! Credeam ca nu o sa se mai termine acesti 2 ani!
- Asculta-ma, ti-am spus sa nu te mai tii dupa mine, habar n-am cine esti.
- Hahahahaa! Ce dor mi-a fost de spiritele tale de gluma... Paraschiv!
- Eu am o misiune de indeplinit! Nu inteleg de ce te tot tii dupa mine de cand am aterizat.
"Si am fost avertizat ca e posibil sa fiu haituit de fapturile astea zgomotoase cu parul valvoi. Trebuia sa-mi iau "costumul", zise Paraschiv in timp ce-si acoperea urechile cu ambele maini.
- Uite-te la mine si zi-mi ca sunt frumoasa!
Paraschiv nu mai stia daca sa regrete ca nu si-a acoperit suficient de bine urechile sau ca nu si-a acoperit din prima ochii.
- Esti frumoasa! Acum, hai sa ne vedem fiecare de treaba!
- Paraschiv, am absolvit facultatea sa stii si acum fac cursuri pentru vreau sa-mi deschid o casa de moda. Stii si tu cat imi plac hainutele si ca am gusturi si stil!
- Uite ce e: Tu ma confunzi. Eu nu sunt Paraschiv, nu te cunosc si nici nu-mi doresc. Si crede-ma ca nici tu nu vrei sa stii cine sunt!
- Esti un tigrruuuuuuu! Arrrr!
Dintr-o miscare, Paraschiv(?) o insfaca si o indeparteaza rapind ca pe o insecta agasanta. Apoi alearga pana la un loc ferit. Aici isi scoate agenda fotonica si scrie: "Planeta arata mult mai frumos de la departe. Am nevoie de intariri!"

Tema: astronautul amnezic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu