marți, 2 noiembrie 2010

Derdelusul

Portile mi se deschid desi pana acum au stat mereu inchise. Tremur usor. Emotiile!!!

Care este primul lucru pe care il voi face? Am visat 20 de ani la acest lucru iar acum imi pare mai greu ca niciodata. Una e sa visezi la ceva, sa faci planuri si sa fii nerabdator si alta e sa fii pus fata in fata in momentul 0.

Masini. Ce pestrite sunt si cat de multe!!! Si frumoase. Ultima masina vazuta e si cea pe care am injurat-o atatia ani. Un ARO jegos in care imi luam palme si pumni si flegme de la militienii care ne ocrotesc si pazesc. Aiurea.

Nu am bani si mor dupa o tigara, merg de juma' de ora pe acest drum si luminile departarii sunt semnul unei civilizatii prin apropiere. Aiurea. Civilizati sunt toti pe lumea asta pana dau de greu.

O caruta. O caruta?!?! Credeam ca nu mai exista asa ceva! Admir cei doi caii si imi aduc aminte de bunici, ce indepartate sunt amintirile copilariei.

Intru in acest orasel micut si imi plimb bocancii in cautarea unei tigari oferite. Unul nu are, altul are dar nu vrea sa recunoasca, i-am invatat. Asa sunt peste tot si in libertate si la bulau.

Unui tanar i se citeste parca mila in ochi si imi ofera o tigara dintr-un pachet albastru. Nu cunosc brandul dar cunosc un ceas de calitate cand il vad. Ochii imi stralucesc. Dintr-o singura privire l-am analizat complet. Elegant, chiar prea elegant.

Instincul imi zice sa iau ce nu e al meu! Dar ochisorii aceia batrani care ma asteapta in lacrimi acasa imi indoaie vointa si imi indreapta coloana.

"Multumesc!"


Tema: un nou inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu