marți, 2 noiembrie 2010

Un loc nou in playlist: LesEB


Eu si colegii mei, putini dar pretiosi, ne gandim sa ne marim traficul pe zi. Da, m-am gandit sa incep sa va spun povestea cu “vrem sa ne apropiem mai mult, cu fiecare zi care trece, de voi, cititorii nostrii”, dar m-am gandit ca va prindeti care e scopul nostru final si da, de-asta suntem aici. Traficul inseamna cuvinte, cuvintele inseamna creativitate, iar creativitatea …well, this is what we do.
Asa ca incepand de saptamana asta o sa avem o noua categorie pe blog in care va vom povesti lucruri de care ne lovim si de care vrem sa povestim, lucruri care ne fura timpul liber , putin dar pretios, in propria noastra maniera de …zece minute de creativitate. 

Ma gandesc serios sa fac o recenzie despre Les elephants bizzares si despre concertul la care am participat saptamana trecuta. Trebuie sa stiti ca partea cea mai proasta la un concert este intarzierea si poate si trupele din deschidere care nu ne multumesc, dar care ne incalzesc. Trebuie sa acceptam ca in muzica ca si in sport, incalzirea e uneori esentiala. Well, not this time, la un concert care este anuntat la 21, si incepe la aproape 23, doar berile ne mai pot tine in priza. Lucru care l-au si facut. E totusi de bun simt sa spun ca toata asteptarea noastra a meritat, luind in considerare ca Les elephants bizzares era doar o trupa promovata de Guerilla … si cam atat, pentru mine.
 
E incredibil cata energie au avut oamenii si cat de usor au ridicat clubul cu mainile pe sus. Sunetul a fost foarte bun, cel putin din locul in care am stat eu, iar vocea trupei mi s-a parut excelent de buna. Piesele sunt usor jucause, de un indie-grunge (sau ce-o fi el exact) optimist, care te fac sa te simti bine si sa dansezi, iar cand ajungi acasa eventual sa my space.com/lesEB. 
Anyway, daca chiar aveti de gand sa faceti asta, sa stiti ca tot acolo veti putea asculta albumul lor care inca o data suna foarte foarte bine. 

Les Elephants Bizzares - Have No Fear

Les Elephants Bizarres - Hello! Says the Devil
N-as vrea sa ma arunc in afirmatii grozave dar pentru urechile mele, LesEB inseamna cel mai bun debut al momentului, in RO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu