sâmbătă, 9 octombrie 2010

O.K.

- Te-ai ascuns zilele astea, am incercat sa dau de tine, dar n-ai raspuns nici la telefon , nici la mail.
- Am zis ca e mai bine sa fiu singura pentru un timp, sa-mi mai pun gandurile in ordine. De cand am vorbit ultima data, simt ca nu mai sunt bine, ca lucrurile s-au schimbat intre noi sau ca cel putin nu mai pot fi asa cum erau. Eu nu mai suport dependenta asta care s-a creat. Ma enerveaza la culme nevoia mea constanta de a fi cu tine, de a sti ce gandesti, ce simti, ce naiba faci.
- Si tu ce crezi ca eu nu simt la fel ?! zilele astea am crezut ca o iau razna. Nu stiam ce ti s-a intamplat, ce-i cu tine . Am crezut ca a fost o discutie cat se poate de fireasca si ca doar impartasisem niste idei despre noi, despre mine, despre tine…
- Si asa a si fost!… dar semanam prea mult noi doi si nu cred ca e bine.
- De ce n-ar fi bine? cu ce am gresi?
- …cu ce am gresi? cu totul ! o sa ne sfasiem ca niste caini, o sa ne calcam in picioare, uita-te la noi, nu stim niciodata sa lasam unul de la altul.
- de ce spui asta! eu pot, pentru tine pot, din momentul asta pot!
- Dar nu vreau sa poti, ce nu intelegi ! nu vreau sa te schimbi, schimba-te pentru oricine altcineva, dar nu pentru mine.
- Aberezi, draga mea. Eu plec acum, suna-ma cand esti ok.
Si nu l-a sunat.
Tema: nici o tema. Libertatea de a scrie despre nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu