sâmbătă, 9 octombrie 2010

Op. leul mare

Ieri, in jurul orei 3 , trupele noastre aeriene si-au dovedit inca odata superioritatea. Londra si englezii vor…
- Opreste-l, nu ma intereseaza. Mai incearca sa-mi faci legatura cu Himmler
- Imediat, sa traiti!… nuuu, nu merge. Semnalul e foarte prost, probabil bombardamentul de acum doua zile…
- Nu ma intereseaza. Probabil… probabil mi l-ati aduce pe Himmler aici. Tu ce crezi tinere, nu crezi ca mine ?
- Da, sa traiti, dar …
- dar credeam ca ne-am inteles
- Am inteles, sa traiti!
Pacat, pacat ca nimeni nu vede ce vad eu. Nur gemeinsan konnen wieder stark sein!
- Mein Fuhrer, am reusit sa refacem semnalul!
- Bine, spune-i ca-l vreau aici pana-n 5….Auzi tinere, dupa ce termini sa-l chemi si pe frizer. Uita-te in ce hal mi-a crescut mustata.
Tema: evreu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu