marți, 16 noiembrie 2010

O dimineata perfecta!!!

Raluca: Deschide ochii George, stiu ca nu dormi...zambeste-mi!!!

"Raluca e asa de dulce cand imi vorbeste de dimineata. Stie ca mirosul de cafea mi-a ajuns in creier iar vocea ei calma ma imbie la un zambet pe care stie si ea cu siguranta ca il merita! Si il merita pe deplin."

"Cateodata George e asa un alintat!! Cel mai cel. Ii place sa stea in pat pana dimineata tarziu, leneveste de parca nu ar face asta toata saptamana. Dar nu ma deranjeaza sa il trezesc. Parul lui valvoi dimineata are un aspect de vata de zahar iar figura aia cu o cuta de cearceaf pe obraz e caraghioasa si dulce."

"Cu un ochi deschis imi intind privirea spre ea si ma agat de zambetul ei mic, buzele sale subtiri si moi ma ademenesc sa le fur sarutul acela matinal, mai important ca orice cafea si orice masa."

"Sarlatan mai e. Dar e al meu si nu pot sa zic ca nu imi place."

Raluca: Saruta-ma si hai sa ne bem cafeaua!!

De continuat: Deschide ochii George, stiu ca nu dormi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu