sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Scrisoare de la mama

Scumpul meu,

Sunt cu tata aici langa mine, doar ce am terminat de facut pachetul si ne e tare dor de tine. Ne uitam aseara peste pozele pe care ni le-ai trimis si ne bucuram ca esti sanatos si fericit. Sofia e tare frumoasa, exact cum ne-ai descris-o, amandoi sunteti tare frumosi. Mama, sa va iubiti si sa ai grija de ea, nu sti cat ma alina gandul ca nu esti singur, acolo.

Am fost saptamana trecuta la tara, la unchiu, si am luat niste dulceata de gutui si niste tuica de corcoduse, ti-am pus si tie un borcanas si o sticluta, doar sa nu se verse peste cartile alea.

Noi suntem bine, nu mai stim ce sa facem ca sa treaca timpul asta mai repede. Taica-tu si-a luat un pechinez de la nea Fane si-l plimba toata ziua prin parc la Plumbuita. Tanti Maricica mai trece dimineata pe la noi, ne bem cafeaua, mai fumam o tigara si uite asa.

La noi aproape a venit iarna, au anuntat ca o sa ninga si-n Bucuresti, dar e bine ca avem caldura, doar ca o sa se faca mocirla si mi-e frica cu taica-tu sa nu alunece, sa-si mai rupa ceva ca anul trecut.

Sa fii sanatos Andrei, te pupa mama si tata si te asteptam sa vii ca tare ne e dor de tine.

Tema : Cand se lasa seara peste Bucuresti, eu ma uit la fete, dar vad ca nu esti.

2 comentarii:

  1. te rog spune-mi si mie cum se numeste cantecul din care ti-ai inspirat tema, si cine il canta, sa nu-mi spui maria radulescu-cristina !
    morarusebi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. sa o intrebam pe Mona, ea a dat tema :)

    RăspundețiȘtergere