joi, 2 decembrie 2010

ultima cana cu ceai

O sa ne asezam la o masa, undeva intr-un loc discret si semiintunecat. Tu o sa-ti aprinzi o tigara, eu o sa cer un ceai. O sa ne uitam, tu prin telefon, eu prin meniu... atunci cand n-o sa mai stim ce sa ne spunem. O sa-mi aduca ceaiul, o sa storc felia de lamaie si o sa-mi pun un plic de zahar. Invart lingura-n cana, astept sa-mi spui ceva. Si o sa spui "cred ca-mi iau tot ceai". Si o sa incepem sa vorbim despre Carturesti, despre Bucuresti, despre noptile in Bucuresti, despre pofte, despre ce-ti doresti, despre ce-mi doresc. Am mai vorbit de atatea ori despre toate astea, dar acum le vreau ca la inceput...cu nopti in Bucuresti, cand ma intrebai de fiecaredata daca-mi place . Si-mi placea ca p'atunci ne dezbracam cu pofta. Bratele tale,coapse, framantari, sanii mei mici, buricele degetelor, tare de sus pana jos, stateam piele peste piele. Mana ta se strecura, si a mea. Usor, buze subtiri, pe gat si rasuflarea calda... imi placea la nebunie sa ne jucam asa, fara sa ne ofticam.

Si o sa-ti alegi ceaiul si o sa-ti vina si o sa vorbim si o sa ne uitam in cani. Amandoi stim , ceva nu mai merge, ori eu, ori tu , ori s-a dus pofta de noi, in doi. Eu nu o sa spun nimic, nici tu. Am devenit plictisitori, lipsiti de sens, eu nu eram asa, tu nu erai asa.

Si dupa ce o sa ne bem ceaiurile si dupa ce o sa-ti termini tigara, o sa ne ridicam. In masina, spre casa, o sa ma intrebi daca macar o sa ramanem prieteni si eu o sa-ti zic ca nu cred in asta, ca o sa fie ciudat, desi asta o sa ma doara cel mai tare, sa nu te mai vad.

Tema: desert. stam. de unde stii cand ai sosit unde trebuie

Un comentariu:

  1. De ce, in momentul in care se rupe, se intentioneaza retragerea in locul valului de daruire pentru a coase? Pentru ca se prefera banalitatea in locul daruirii.

    RăspundețiȘtergere